بلاگ

۳ شاخص‌ پشتیبان

مقدار داده هایی که در دسترس است، حیرت انگیز است. و هر ثانیه، داده ها با نرخ نجومی رشد می کنند. یک شرکت از داده‌ها به عنوان یک ابزار برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان بیشتر استفاده کند. شرکت باید در ابتدا مشخص کند چه انتظاری از داده‌ها و اطلاعات دارد و در قدم بعدی

ادامه مطلب »

۱۰ معیار برای شروع تجزیه و تحلیل فروش

ممکن است در یک شرکت چند تیم فروش وجود داشته باشد، هر یک از آنها فعالیت و وظایف خود را انجام می‌دهد و با نرم افزارهای حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری بسیاری از اطلاعات آن تیم‌ها ثبت می‌شود. سوال مهم این است، آیا می‌توان کنترل بیشتری بر عملکرد فروش داشته باشیم؟ ما در این

ادامه مطلب »

۱۴ سوال در مورد شاخص‌ها

در این قسمت از درتیکال ما به سوالاتی در مورد شاخص‌ها پاسخ می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بینش شما را از شاخص‌ها ارتقا دهیم تا بتوانید بهترین شاخص‌ها را تعیین کنید. در اینجا به ۱۵ سوال ساده در مورد شاخص می‌پردازیم.   بنابراین، در اینجا می رود. فقط بر روی هر کدام از سؤالات رایج زیر

ادامه مطلب »

چگونه تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر می‌شود؟

روشی که ما برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کنیم، برداشت و درک شما را از داده‌ها تغییر می‌دهد، هدف ما این است که به جای ارائه اطلاعات به صورت زیبا، با استفاده از اطلاعات و داده‌های مناسب، تصمیم گیری شما آگاهانه‌تر و سریعتر باشد. درتیکال امکان مصور سازی اطلاعات و داده‌ها را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند،

ادامه مطلب »

بخش بندی مشتریان

برای گروه بندی مشتریان بر اساس ارزش‌های مشترک و شبیه به هم از روش‌های داده کاوی و تحلیل آماری استفاده می‌شود بر اساس این روش‌ها مشتریان بر اساس وجوه مشترک گروه‌بندی می‌شوند تا برای هر گروه از آن‌ها استراتژی بازاریابی خاصی در پیش گرفته شود

ادامه مطلب »

معیارهای خرید مشتری

تعیین جایگاه ویژگی هایی مانند قیمت، شرایط فروش، ابعاد بسته بندی و نوع بسته بندی در ذهن مخاطب با استفاه از تحلیل‌داده در فروش و بازاریابی بدست می‌آید.

ادامه مطلب »

تحلیل رضایت مشتری

مهمترین و کاربردی‌ترین شاخص کلیدی عملکرد غیر مالی، رضایت مشتری می‌باشد، برای سازمان‌های تجاری این شاخص گویاترین شاخص عملکرد سازمان در آینده می‌باشد

ادامه مطلب »

بررسی ویژگی‌های مهم محصول نسبت به رقبا از دیدگاه مشتری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

ادامه مطلب »