مدیریت بر مبنای ارزش

گروه مشاوره درتیکال

آینده از آن کسانی است که در هر زمان گامی در راه بهتر شدن بر می دارند. در این راه، با قاطعیت ادعا می کنیم می توانیم همراه شما باشیم. تمام تلاش مجموعه دورتیکال بر این است که با خلق ارزش به مشتریان خود رضایت آنان را جلب کند. توجه ما بر تعامل مثبت با مشتریان برای اثرگذاری پایدار، متمرکز است. ما بر این باور هستیم که مشتریان ما، شرکای تجاری ما هستند و موفقیت آنها، سبب موفقیت ما می‌شود.در این مسیر، تلاش خواهیم کرد تا خدماتی با کیفیت مناسب و با ارزش برای رسیدن به موفقیت به شرکای تجاری خود ارائه دهیم.

مدیریت ارزش

کارکنان سازمان‌ بر اساس ارزش‌های سازمانی تصمیم‌گیری می‌کنند، اگر ارزش سازمانی نظم باشد کارکنان سعی می‌کنند منظم باشند و اگر خلاقیت ارزش باشد، کارکنان سعی می‌کنند فعالیت‌های خود را خلاقانه‌تر انجام دهند. ارزش‌های سازمانی عامل درونی معیار تصمیم‌گیری صحیح در کارکنان است. زمانی که ارزش‌های سازمانی به خوبی منتقل نشود و یا ارزش‌های کارکنان با ارزش‌های سازمانی متفاوت باشد تصمیم‌گیری کارکنان در راستای اهداف سازمانی نمی‌باشد از اینرو مدیریت بر مبنای ارزش یکی از موضوعات مهم و مورد توجه مدیران باید باشد. پروژه مدیریت بر مبنای ارزش، پیشنهادهایی در جهت افزایش همگرایی ارزش‌ها ارائه می‌دهد و شامل مراحل زیر می‌باشد.

۱) تعیین ارزش‌های سازمانی مطلوب

۲) تعیین ارزش‌های سازمانی کارکنان

۳) ارائه پیشنهادهای بهبود و افزایش همگرایی ارزش‌ها

تجربه‌های کاری مرتبط

اجرای پروژه مدیریت ارزش در شرکت سرمایه‌گذاری​

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید.

آخرین مقالات

تحلیل داده سازمانی

همترازی سازمانی

امروزه نقش همترازي در ارتقاي عملكرد سازماني بسيار مورد  توجه انديشمندان و پژوهشگران قرار گرفته است. همترازي عبارت است از حدود چسبندگي بين دو يا چند بعد سازماني براي ارتقاي عملكرد. به هرحال، عليرغم شناخت اهميت همترازي سازمانی، تحقيقات اندكي در مورد پويايي همترازي صورت گرفته است . بايد در نظر داشت اگر راهبرد سازماني

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

۳ شاخص‌ پشتیبان

مقدار داده هایی که در دسترس است، حیرت انگیز است. و هر ثانیه، داده ها با نرخ نجومی رشد می کنند. یک شرکت از داده‌ها به عنوان یک ابزار برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان بیشتر استفاده کند. شرکت باید در ابتدا مشخص کند چه انتظاری از داده‌ها و اطلاعات دارد و در قدم بعدی

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

۱۰ معیار برای شروع تجزیه و تحلیل فروش

ممکن است در یک شرکت چند تیم فروش وجود داشته باشد، هر یک از آنها فعالیت و وظایف خود را انجام می‌دهد و با نرم افزارهای حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری بسیاری از اطلاعات آن تیم‌ها ثبت می‌شود. سوال مهم این است، آیا می‌توان کنترل بیشتری بر عملکرد فروش داشته باشیم؟ ما در این

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

۱۴ سوال در مورد شاخص‌ها

در این قسمت از درتیکال ما به سوالاتی در مورد شاخص‌ها پاسخ می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بینش شما را از شاخص‌ها ارتقا دهیم تا بتوانید بهترین شاخص‌ها را تعیین کنید. در اینجا به ۱۵ سوال ساده در مورد شاخص می‌پردازیم.   بنابراین، در اینجا می رود. فقط بر روی هر کدام از سؤالات رایج زیر

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

چگونه تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر می‌شود؟

روشی که ما برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کنیم، برداشت و درک شما را از داده‌ها تغییر می‌دهد، هدف ما این است که به جای ارائه اطلاعات به صورت زیبا، با استفاده از اطلاعات و داده‌های مناسب، تصمیم گیری شما آگاهانه‌تر و سریعتر باشد. درتیکال امکان مصور سازی اطلاعات و داده‌ها را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند،

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

بخش بندی مشتریان

برای گروه بندی مشتریان بر اساس ارزش‌های مشترک و شبیه به هم از روش‌های داده کاوی و تحلیل آماری استفاده می‌شود بر اساس این روش‌ها مشتریان بر اساس وجوه مشترک گروه‌بندی می‌شوند تا برای هر گروه از آن‌ها استراتژی بازاریابی خاصی در پیش گرفته شود

ادامه مقاله »