مطالعات تطبیقی

گروه مشاوره درتیکال

آینده از آن کسانی است که در هر زمان گامی در راه بهتر شدن بر می دارند. در این راه، با قاطعیت ادعا می کنیم می توانیم همراه شما باشیم. تمام تلاش مجموعه دورتیکال بر این است که با خلق ارزش به مشتریان خود رضایت آنان را جلب کند. توجه ما بر تعامل مثبت با مشتریان برای اثرگذاری پایدار، متمرکز است. ما بر این باور هستیم که مشتریان ما، شرکای تجاری ما هستند و موفقیت آنها، سبب موفقیت ما می‌شود.در این مسیر، تلاش خواهیم کرد تا خدماتی با کیفیت مناسب و با ارزش برای رسیدن به موفقیت به شرکای تجاری خود ارائه دهیم.

مطالعات تطبیقی

سازمان‌ها و شرکت‌ها از مطالعات تطبیقی به عنوان یک ابزار برای یادگیری و پیشرفت مستمر استفاده می‌کنند و با مقایسه شرکت‌های برتر پیوسته در حال یادگیری هستند. مطالعات تطبیقی یکی از ابزارهای مهم در مدیریت و تعیین استراتژی‌های سازمان است در واقع ابزاری برای یادگیری از تجربه‌های موفق و ناموفق در صنعت و یا صنایع دیگر می‌باشد. هدف مجموعه درتیکال کمک به سازمان‌هایی است که به دنبال استفاده از ابزار مطالعات تطبیقی می‌باشند. ما در هر مرحله از مطالعات تطبیقی به شما کمک می‌کنیم تا به اهداف خود برسید.

مطالعات تطبیقی یک هدف را دنبال می‌کند: مشخص کردن شکاف عملکردی با مقایسه شرکت‌های برتر و کشف فرصت‌های ارتقای عملکرد در فرایندهای درونی، کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد و یا افزایش رضایتمندی مشتریان. دلیل اصلی سازمان‌ها برای استفاده از مطالعات تطبیقی نیاز به پیشرفت و ارتقای عملکرد می‌باشد. بنابراین اگر شما تعیین فرصت‌های پیشرفت هستید و یا می‌خواهید ویژگی‌های خود را نسبت به رقبای خود در بازار  مقایسه کنید، مطالعات تطبیقی ابزار بسیار مناسبی برای شما می‌باشد. مطالعات تطبیقی یک ابزار جادویی برای افزایش عملکرد و یا تمام راه‌حل نیست بلکه قسمتی از راه حل است. این راه حل شامل مراحل زیر است:

·       تعیین اهداف استراتژیک شفاف

·       مشخص کردن سوالات کسب وکار

·       تعیین شاخص‌های مهمی که به سوالات جواب می‌دهند.

·       بدست آوردن پاسخ‌هایی که شاخص‌ها را پوشش می‌دهند.

·       مقایسه عملکردی بر اساس شاخص‌ها

·       گزارش نویسی

توصیه می‌شود شرکت‌ها برای استفاده از مطالعات تطبیقی شاخص‌های عملکردی را به دقت طراحی کنند تا نتیجه‌ی مناسب برای پاسخ به سوالات خود بدست آورند. از دیدگاه مدیریت ارشد، مطالعات تطبیقی ابزار مناسبی برای ارزیابی میزان افزایش عملکرد سازمان می‌باشد.

تجربه‌های کاری مرتبط

مطالعه ۱۰ شرکت‌ برتر معدنی و فولادی جهانی

مطالعه ۷ شرکت برتر سرمایه‌گذاری جهانی​

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید.

آخرین مقالات

تحلیل داده سازمانی

همترازی سازمانی

امروزه نقش همترازي در ارتقاي عملكرد سازماني بسيار مورد  توجه انديشمندان و پژوهشگران قرار گرفته است. همترازي عبارت است از حدود چسبندگي بين دو يا چند بعد سازماني براي ارتقاي عملكرد. به هرحال، عليرغم شناخت اهميت همترازي سازمانی، تحقيقات اندكي در مورد پويايي همترازي صورت گرفته است . بايد در نظر داشت اگر راهبرد سازماني

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

۳ شاخص‌ پشتیبان

مقدار داده هایی که در دسترس است، حیرت انگیز است. و هر ثانیه، داده ها با نرخ نجومی رشد می کنند. یک شرکت از داده‌ها به عنوان یک ابزار برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان بیشتر استفاده کند. شرکت باید در ابتدا مشخص کند چه انتظاری از داده‌ها و اطلاعات دارد و در قدم بعدی

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

۱۰ معیار برای شروع تجزیه و تحلیل فروش

ممکن است در یک شرکت چند تیم فروش وجود داشته باشد، هر یک از آنها فعالیت و وظایف خود را انجام می‌دهد و با نرم افزارهای حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری بسیاری از اطلاعات آن تیم‌ها ثبت می‌شود. سوال مهم این است، آیا می‌توان کنترل بیشتری بر عملکرد فروش داشته باشیم؟ ما در این

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

۱۴ سوال در مورد شاخص‌ها

در این قسمت از درتیکال ما به سوالاتی در مورد شاخص‌ها پاسخ می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بینش شما را از شاخص‌ها ارتقا دهیم تا بتوانید بهترین شاخص‌ها را تعیین کنید. در اینجا به ۱۵ سوال ساده در مورد شاخص می‌پردازیم.   بنابراین، در اینجا می رود. فقط بر روی هر کدام از سؤالات رایج زیر

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

چگونه تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر می‌شود؟

روشی که ما برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کنیم، برداشت و درک شما را از داده‌ها تغییر می‌دهد، هدف ما این است که به جای ارائه اطلاعات به صورت زیبا، با استفاده از اطلاعات و داده‌های مناسب، تصمیم گیری شما آگاهانه‌تر و سریعتر باشد. درتیکال امکان مصور سازی اطلاعات و داده‌ها را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند،

ادامه مقاله »
بازاریابی و فروش

بخش بندی مشتریان

برای گروه بندی مشتریان بر اساس ارزش‌های مشترک و شبیه به هم از روش‌های داده کاوی و تحلیل آماری استفاده می‌شود بر اساس این روش‌ها مشتریان بر اساس وجوه مشترک گروه‌بندی می‌شوند تا برای هر گروه از آن‌ها استراتژی بازاریابی خاصی در پیش گرفته شود

ادامه مقاله »